رسیدگی فوری پلیس راه به گزارش‌های مردمی تخلفات رانندگی 

سرهنگ رضایی از ۴۰ مورد احضار و اعمال قانون رانندگان متخلفی خبر داد که گزارش تخلف آنان از سوی مردم به ۱۱۰ و یا مرکز پیام این پلیس اعلام شده بود.

سرهنگ علی رضایی گفت: پلیس، همواره از شهروندان و رانندگان می‌خواهد ضمن رعایت کامل احتیاط، هر گونه تخلف و تخطی از مقررات سایر خودرو‌ها را برای پیشگیری از سوانح رانندگی به پلیس گزارش و از این طریق در جلوگیری از تصادفات مشارکت کنند.

وی افزود: در این رابطه طی ۲ ماهه امسال، بیش از ۴۰ مورد تماس مردمی و گزارش تخلفات رانندگان در جاده‌های برون شهری به کاربران مرکز پیام ۱۱۰ ارجاع و ماموران پلیس راه ضمن بررسی دقیق و احضار راننده نسبت به اعمال قانون و همچنین آموزش این افراد اقدام کردند.

رئیس پلیس راه شمال استان کرمان تصریح کرد: برابر بررسی‌ها، بیشتر تخلفات گزارش شده از سوی شهروندان حرکت با نقص فنی، انجام حرکات نمایشی و یا حمل مسافر در قسمت بار وانت ها، توقف حادثه ساز در حاشیه جاده و سرعت زیاد بوده است که جا دارد از احساس مسئولیت شهروندان برای پیشگیری از تصادفات احتمالی و حفظ جان سایرین قدردانی و از همگان درخواست می‌کنیم هر گونه تخلف رانندگی در سطح جاده‌ها را با ذکر پلاک و مشخصات خودرو و محل دقیق تخلف به ۱۱۰ یا به نزدیک‌ترین واحد گشتی گزارش دهند. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار